სამოდელო გაკვეთილები


Lesson plan
Teacher: Nana Aivazashvili
ELCE Lesson: Diversity and multicultural education for secondary school students
Overall Objective: Students will be able to read and understand diversity and multicultural education and learn them.
Language Objective: Students will use target grammar and new vocabulary structures to compare cultures.
Civic Education Objective: Students will be able to express awareness of cultural diversity.
Stage of lesson
Activity
Time
Warm up
Ask Ss to fill K and W of a KWL chart in pairs and share.
5 minute
Activity 1/pre-reading
Ss match the traditions to the countries in pairs.
5 minute
Activity2
Ss read the text. They try to guess the meaning of the meaning of underline words and they make 1-or 2 Wh question sentences.
15 minute
Activity3/post-reading
Ss check other pairs work from activity 1 and call out 1 or 2 sentences. They ask the questions.
10 minute
Activity4/Assessment
Ss finish the KWL chart “l- what I learn” and express oral what they learn.
9 minute
Closure
Collect papers
1 minute
  
























გაკვეთილის გეგმა
საგანი: ინგლისური ენა
სწავლების საფეხური: IVკლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 21
გაკვეთილის თემა: კითხვის დრო(,,პინოქიოს თავგადასავალი“)
მიზანი: მოსწავლეებმა შძლონ თხრობითი ხასიათის ტექსტის გაგება,პერსონაჟების   და ფაქტების ამოცნობა, ინფორმაციის დახარისხება.
ფაზები
აქტივობები
დრო
გამოწვევა
მასწავლებელი აჩვენებს ნაწყვეტს ანიმაციური ფილმიდან პინოქიოს თავგადასავალი,ინდივიდუალურად უსვავს კითხვებს მოსწავლეებს.
10წუთი
აქტივობა 1
აჩვენებს სიტყვებს და სთხოვს ამოიცნონ წყვილებმა ის სიტყვები რომლებიც შეხვდათ უკვე წაკითხულ თავებში.
5 წუთი
აქტივობა 2
მასწავლებელი უკითხავს ზღაპარს და კითხვის დროს წერს ახალ სიტყვებს დაფაზე.
15 წუთი
აქტივობა 3
მასწავლებელი წერს კითხვებს დაფაზე და მოსწავლეებს სთხოვს წყვლიებში გასცენ პასუხი.
10 წუთი
აქტივობა 4
მოსწავლეები თამაშობენ „ბინგოს“ ახალი სიტყვების გამოყენებით.
5 წუთი


გაკვეთილის გეგმა
საგანი: ინგლისური ენა
სწავლების საფეხური: IX კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 35
გაკვეთილის თემა: ,,ყველაფერი ეს დაიწყო ავტობუსში“
მიზანი: მოსწავლეებმა შეძლონ ახალი სიტყვების ამოცნობა კონტექსტის მიხედვით შესაფერისი გრამატიკული ცოდნის დახმარებით.
ფაზები
აქტივობები
დრო
გამოწვევა
მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს მეწყვილესთან ერთად გაიხსენონ მნიშვნელოვანი მოვლენა რომელშიც აქტიური მონაწილეობა მიიღო ქალმა.(გამოთქვავენ მოსაზრებებს)
5 წუთი
 აქტივობა 1
მოსწავლეები კითხულობენ ტექსტს და ყურადღებას ამახვილებენ გამოყოფილ სიტყვებზე
13 წუთი
აქტივობა 2
წყვილებში აკეთებენ სავარჯიშოს(ახალი სიტყვების დაკავშირება განმარტებებთან)
10 წუთი
აქტივობა 3
მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს გააკეთონ სავარჯიშო წაკითხულის გააზრებაზე(N 8)
10 წუთი
აქტივობა 4
შედგინონ წინადედებები ახალი სიტყვების გამოყენებით წყვილებში ნამყო მატივი დროის გამოყენებით
7 წუთი
  

No comments:

Post a Comment