ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა

ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
მოსწავლე: ნიკა ლოთიშვილი
მასწავლებელი: ნანა აივაზაშვილი
საგანი: ინგლისური ენა
სასწავლო საგნის მიზნები:
Ø  მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ თემატიკაზე აგებული მცირე ზომის ტექსტის (დიალოგის/მონოლოგის) მოსმენა და გაგება.
Ø  მოსწავლე ფლობს ხმამაღალი კითხვის ელემენტარულ უნარს.
Ø   მოსწავლეს შეუძლია მარტივი კორესპონდენციის - სხვადასხვა ხასიათის ღია ბარათის (მისალოცი, მოსაწვევი, მოწვევის სამადლობელო და სხვა), მარტივი შეტყობინების წაიკითხვა  და გაგება.
Ø  მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის თხრობითი ტექსტის წაკითხვა და გაგება.

მოკლევადინი მიზნები(Iსემესტრი)
მიღწევის თარიღი
1
To be ზმნის გამოყენება აწმყო მარტივ დროში
საუბარი საკუთარი თავის შესახებ
ქვეყნები და ეროვნებები
IX-X
2
აწმყო მარტივი დროის გამოყენება
საკვები
X-XI
3
რიცხვითი სახელი
ტანსაცმელი
XI-XII
4
Can, can’t
სასკოლო საგნები
XII




ისგ- ს განხორციელება:

მიზნის შესაბამისი აქტივობა
მასალა
აქტივობის შესრულების ადგილი
მასალის მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი
განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი

მოსწავლე გამოტოვებულ ადილებში სვავს am, is are
მოსწავლე პასუხობს მარტივ კითხვებზე.How are you? What is your name? How old are you?
სამუშაო რვეული
სკოლა,საკლასო ოთახი
ნ.აივაზაშვილი
ნ.აივაზაშვილი

მოსწავლე აკავშირებს ქვეყნებს ეროვნებებთან.
.ალაგებს არეულ სიტყვებს.
სამუშაო რვეული
სკოლა,საკლასო ოთახი



მოსწავლე აწყობს არეულ მარტივ წინადადებეს მარტივი აწმყო დროის გამოყენებით.
აკავშირებს ბოსტნეულის და ხილის სახელებს სურათებთან.
აწყობს მარტივ წინადადებებსI like…
მოსწავლის სახელმძღვანელო,სამოშო რვეული
სკოლა საკლასო ოთახი



მოსწავლე აკვშირებს და წერს გამოტოვებულ ადგილებში ციფრებს.

სამუშაო რვეული
სკოლა,საკლასო ოთახი



მოსწავლე კითხულობს მცირე ზომის ტექსტს და აკავშირებს სურათებთან(ტანსაცმელი)
მოსწავლის სახელმძღვანელო




მოსწავლე კითხულობს მცირე ზომის ტექსტს სასკოლო საგნების შესახებ,
ამოიცნობს სასკოლო საგნებს.
აკავშირებს ქართულ შესატყვისებთან.
მოსწავლის წიგნი,რვეული












ისგ-ს მონიტორინგი:
მოსწავლე: ნიკა ლოთიშვილი
საგანი: ინგლისური ენა
მიზანი:
განმახირციელებელი: ნანა აივაზაშვილი
შეფასების პრინციპი:’
0        -  ვერ ასრულებს.
1        - ასრულებს სხვების დახმარებით
2        -ასრულებს დამოუკიდებლად
მიზნის შესაბამის აქტივობები( I სემესტრი)








შედეგი




























































ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
მოსწავლე: ნიკა ლოთიშვილი
მასწავლებელი: ნანა აივაზაშვილი
საგანი: ინგლისური ენა
სასწავლო საგნის მიზნები:
·           მოსწავლეს შეუძლია მარტივი ფრაზებით აღწერს საკუთარ საცხოვრებელს/ოთახს;
·           საუბრობს საკუთარ თავზე, ახლობლებზე (მაგ., პირად მონაცემებზე, ყოველღიურ საქმიანობებზე,  გატაცებებზე და სხვა);
·            გარკვევით იმეორებს ბგერებს, სიტყვებს, გამოთქმებს;
·           შეარჩევს ზმნის სათანადო ფორმებს მითითებების მიცემისას;
·           იცავს სიტყვათა რიგს მტკიცებითი, უარყოფითი და კითხვითი შინაარსის შემცველ მარტივ გაუვრცობელ თუ გავრცობილ წინადადებებში;
·           მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის თხრობითი ტექსტის წაკითხვა და გაგება.
·           აღწერს საგანს, ნივთს სხვადასხვა პარამეტრის მიხედვით (ფერი, ზომა, შემადგენლობა, ფორმა, მდებარეობა და სხვა);ნაწერიდან ან ნაბეჭდი წყაროდან გადაწერს სიტყვებს და წინადადებებს;


მოკლევადინი მიზნები(IIსემესტრი)
მიღწევის თარიღი
1
To be ზმნის გამოყენება ნამყო მარტივ დროში
საუბარი საკუთარი თავის შესახებ(ნამყო დროის გამოყენებით)
პროფესიები

I_II-III
2
კუთვნილებით ბრუნვის გამოყენება
წელისადის დროები,თვეები
III-IV
3
ნამყო  მარტივი დროის გამოყენება
ქვეყნები

IV-V
4
ზედსართავი სახელის ხარისხები
ცხოველები
V-VI




ისგ- ს განხორციელება:

მიზნის შესაბამისი აქტივობა
მასალა
აქტივობის შესრულების ადგილი
მასალის მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი
განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი

მოსწავლე გამოტოვებულ ადილებში სვავს was, were
ავსებს კროსვორდს პროფესიების აღმნიშვნელი სახელებით.


სამუშაო რვეული
მოსწავლის სახელმძღვანელო
სკოლა,საკლასო ოთახი
ნ.აივაზაშვილი
ნ.აივაზაშვილი

მოსწავლე მცირე დიალოგის მოსმენის შემდეგ  ამოიცნობს წელიწადის დროებს.
თვეებს ალაგებს თანმიმდევრობით.
აწყობს მარტივ წინადადებებს  კუთვნილებით ბრუნვის გამოყენებით.

სამუშაო რვეული
მოსწავლის სახელმძღვანელო
სკოლა,საკლასო ოთახი
ნ.აივაზაშვილი
ნ.აივაზაშვილი

მოსწავლე ტქსტში ამოიცნობს მარტივ ნამყო დროს.
აკეთებს კროსვორდს ქვეყნების სახელების გამოყენებით.


მოსწავლის სახელმძღვანელო,სამუშო რვეული
სკოლა საკლასო ოთახი
ნ.აივაზაშვილი
ნ.აივაზაშვილი

მოსწავლე გამოტოვებულ ადგილებში სვავს ზმნებს ნამყო დროში
აკეთებს წესიერი და არაწესიერი ზმნების კლასიფიკაციას.
მოსწავლე კითხულობს მცირე ზომის მარტივ ტექსტს და ამოიცნობს ნაცნობი ქვეყნებისა და ეროვნებებს.

სამუშაო რვეული
მოსწავლის სახელმძღვანელო
სკოლა,საკლასო ოთახი
ნ.აივაზაშვილი
ნ.აივაზაშვილი

მოსწავლე კითხულობს მცირე ზომის ტექსტს.
აკავშირებს სურათებს ცხოველების სახელებთნ.
აწაროებს მარტივი ზედსართვი სახელების შედარებით ხარისხებს.

მოსწავლის სახელმძღვანელო.
ფლეშქარდები
სკოლა,საკლასო ოთახი
ნ.აივაზაშვილი
ნ.აივაზაშვილი

მოსწავლე კითხულობს მცირე ზომის ტექსტს
ამოიცნობს ჭეშმარიტ და მცდარ წინადადებებს.
ალაგებს მარტივ არეულ წინადადებეს ზედსართავი სახელს გამოყენებით.
აღწერს ცხოველებს მარტივი წინადადებით.
მოსწავლის წიგნი,რვეული,
ფლეშქარდები












ისგ-ს მონიტორინგი:
მოსწავლე: ნიკა ლოთიშვილი
საგანი: ინგლისური ენა
მიზანი:
განმახირციელებელი: ნანა აივაზაშვილი
შეფასების პრინციპი:’
0        -  ვერ ასრულებს.
1        - ასრულებს სხვების დახმარებით
2        -ასრულებს დამოუკიდებლად
მიზნის შესაბამის აქტივობები(IIსემესტრი)








შედეგი


























































1 comment:

  1. გამარჯობათ ქალბატონო ნანა....ძალიან მომეწონა თქვენი ინდივიდუალური სასწავლო გეგმები...

    ReplyDelete