ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
მოსწავლე:
ნიკა ლოთიშვილი
მასწავლებელი:
ნანა აივაზაშვილი
საგანი: ინგლისური
ენა
სასწავლო საგნის
მიზნები:
Ø მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ თემატიკაზე აგებული მცირე ზომის ტექსტის (დიალოგის/მონოლოგის) მოსმენა და გაგება.
Ø
მოსწავლე ფლობს ხმამაღალი
კითხვის ელემენტარულ უნარს.
Ø მოსწავლეს შეუძლია მარტივი კორესპონდენციის - სხვადასხვა
ხასიათის ღია ბარათის (მისალოცი, მოსაწვევი, მოწვევის სამადლობელო და სხვა),
მარტივი შეტყობინების წაიკითხვა და გაგება.
Ø მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის თხრობითი ტექსტის წაკითხვა
და გაგება.
მოკლევადინი
მიზნები(Iსემესტრი)
|
მიღწევის თარიღი
|
|
1
|
To be ზმნის გამოყენება
აწმყო მარტივ დროში
საუბარი საკუთარი თავის შესახებ
ქვეყნები და ეროვნებები
|
IX-X
|
2
|
აწმყო მარტივი დროის გამოყენება
საკვები
|
X-XI
|
3
|
რიცხვითი სახელი
ტანსაცმელი
|
XI-XII
|
4
|
Can, can’t
სასკოლო საგნები
|
XII
|
ისგ- ს განხორციელება:
მიზნის შესაბამისი აქტივობა
|
მასალა
|
აქტივობის შესრულების ადგილი
|
მასალის მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი
|
განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
|
|
მოსწავლე გამოტოვებულ ადილებში სვავს am, is are
მოსწავლე პასუხობს მარტივ კითხვებზე.How are you? What
is your name? How old are you?
|
სამუშაო რვეული
|
სკოლა,საკლასო ოთახი
|
ნ.აივაზაშვილი
|
ნ.აივაზაშვილი
|
|
მოსწავლე აკავშირებს ქვეყნებს ეროვნებებთან.
.ალაგებს არეულ სიტყვებს.
|
სამუშაო რვეული
|
სკოლა,საკლასო ოთახი
|
|||
მოსწავლე აწყობს არეულ მარტივ წინადადებეს მარტივი აწმყო დროის გამოყენებით.
აკავშირებს ბოსტნეულის და ხილის სახელებს სურათებთან.
აწყობს მარტივ წინადადებებსI like…
|
მოსწავლის სახელმძღვანელო,სამოშო რვეული
|
სკოლა საკლასო ოთახი
|
|||
მოსწავლე აკვშირებს და წერს გამოტოვებულ ადგილებში ციფრებს.
|
სამუშაო რვეული
|
სკოლა,საკლასო ოთახი
|
|||
მოსწავლე კითხულობს მცირე ზომის ტექსტს და აკავშირებს სურათებთან(ტანსაცმელი)
|
მოსწავლის სახელმძღვანელო
|
||||
მოსწავლე კითხულობს მცირე ზომის ტექსტს სასკოლო საგნების შესახებ,
ამოიცნობს სასკოლო საგნებს.
აკავშირებს ქართულ შესატყვისებთან.
|
მოსწავლის წიგნი,რვეული
|
ისგ-ს მონიტორინგი:
მოსწავლე: ნიკა ლოთიშვილი
საგანი: ინგლისური ენა
მიზანი:
განმახირციელებელი: ნანა აივაზაშვილი
შეფასების პრინციპი:’
0
- ვერ ასრულებს.
1
- ასრულებს სხვების დახმარებით
2
-ასრულებს დამოუკიდებლად
მიზნის შესაბამის აქტივობები( I სემესტრი)
|
შედეგი
|
|||||||||
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
მოსწავლე:
ნიკა ლოთიშვილი
მასწავლებელი:
ნანა აივაზაშვილი
საგანი: ინგლისური
ენა
სასწავლო საგნის
მიზნები:
·
მოსწავლეს შეუძლია მარტივი ფრაზებით
აღწერს საკუთარ საცხოვრებელს/ოთახს;
·
საუბრობს საკუთარ თავზე, ახლობლებზე
(მაგ., პირად მონაცემებზე, ყოველღიურ საქმიანობებზე, გატაცებებზე და სხვა);
·
გარკვევით იმეორებს
ბგერებს, სიტყვებს, გამოთქმებს;
·
შეარჩევს
ზმნის სათანადო ფორმებს მითითებების მიცემისას;
·
იცავს
სიტყვათა რიგს მტკიცებითი, უარყოფითი და კითხვითი შინაარსის შემცველ მარტივ გაუვრცობელ
თუ გავრცობილ წინადადებებში;
·
მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის თხრობითი
ტექსტის წაკითხვა და გაგება.
·
აღწერს
საგანს, ნივთს სხვადასხვა პარამეტრის მიხედვით (ფერი, ზომა, შემადგენლობა, ფორმა, მდებარეობა და სხვა);ნაწერიდან ან ნაბეჭდი წყაროდან გადაწერს სიტყვებს და წინადადებებს;
მოკლევადინი
მიზნები(IIსემესტრი)
|
მიღწევის თარიღი
|
|
1
|
To be ზმნის გამოყენება
ნამყო მარტივ დროში
საუბარი საკუთარი თავის შესახებ(ნამყო
დროის გამოყენებით)
პროფესიები
|
I_II-III
|
2
|
კუთვნილებით ბრუნვის გამოყენება
წელისადის დროები,თვეები
|
III-IV
|
3
|
ნამყო მარტივი დროის გამოყენება
ქვეყნები
|
IV-V
|
4
|
ზედსართავი სახელის ხარისხები
ცხოველები
|
V-VI
|
ისგ- ს განხორციელება:
|
მიზნის შესაბამისი აქტივობა
|
მასალა
|
აქტივობის შესრულების ადგილი
|
მასალის მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი
|
განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
|
|
მოსწავლე გამოტოვებულ ადილებში სვავს was, were
ავსებს კროსვორდს პროფესიების აღმნიშვნელი სახელებით.
|
სამუშაო რვეული
მოსწავლის სახელმძღვანელო
|
სკოლა,საკლასო ოთახი
|
ნ.აივაზაშვილი
|
ნ.აივაზაშვილი
|
|
მოსწავლე მცირე დიალოგის მოსმენის შემდეგ ამოიცნობს წელიწადის დროებს.
თვეებს ალაგებს თანმიმდევრობით.
აწყობს მარტივ წინადადებებს
კუთვნილებით ბრუნვის გამოყენებით.
|
სამუშაო რვეული
მოსწავლის სახელმძღვანელო
|
სკოლა,საკლასო ოთახი
|
ნ.აივაზაშვილი
|
ნ.აივაზაშვილი
|
|
მოსწავლე ტქსტში ამოიცნობს მარტივ ნამყო დროს.
აკეთებს კროსვორდს ქვეყნების სახელების გამოყენებით.
|
მოსწავლის სახელმძღვანელო,სამუშო რვეული
|
სკოლა საკლასო ოთახი
|
ნ.აივაზაშვილი
|
ნ.აივაზაშვილი
|
|
მოსწავლე გამოტოვებულ ადგილებში სვავს ზმნებს ნამყო დროში
აკეთებს წესიერი და არაწესიერი ზმნების კლასიფიკაციას.
მოსწავლე კითხულობს მცირე ზომის მარტივ ტექსტს და ამოიცნობს ნაცნობი
ქვეყნებისა და ეროვნებებს.
|
სამუშაო რვეული
მოსწავლის სახელმძღვანელო
|
სკოლა,საკლასო ოთახი
|
ნ.აივაზაშვილი
|
ნ.აივაზაშვილი
|
|
მოსწავლე კითხულობს მცირე ზომის ტექსტს.
აკავშირებს სურათებს ცხოველების სახელებთნ.
აწაროებს მარტივი ზედსართვი სახელების შედარებით ხარისხებს.
|
მოსწავლის სახელმძღვანელო.
ფლეშქარდები
|
სკოლა,საკლასო ოთახი
|
ნ.აივაზაშვილი
|
ნ.აივაზაშვილი
|
|
მოსწავლე კითხულობს მცირე ზომის ტექსტს
ამოიცნობს ჭეშმარიტ და მცდარ წინადადებებს.
ალაგებს მარტივ არეულ წინადადებეს ზედსართავი სახელს გამოყენებით.
აღწერს ცხოველებს მარტივი წინადადებით.
|
მოსწავლის წიგნი,რვეული,
ფლეშქარდები
|
|
|
|
ისგ-ს მონიტორინგი:
მოსწავლე:
ნიკა ლოთიშვილი
საგანი:
ინგლისური ენა
მიზანი:
განმახირციელებელი:
ნანა აივაზაშვილი
შეფასების პრინციპი:’
0
- ვერ ასრულებს.
1
- ასრულებს სხვების დახმარებით
2
-ასრულებს დამოუკიდებლად
მიზნის შესაბამის აქტივობები(IIსემესტრი)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
შედეგი
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
გამარჯობათ ქალბატონო ნანა....ძალიან მომეწონა თქვენი ინდივიდუალური სასწავლო გეგმები...
ReplyDelete